dinsdag 25 juni 2013

So me BBcream

Hey . In mijn allereerste filmpje liet ik zien wat ik bij de action heb gekocht. Shoplog action Vandaag wil in mijn eerste review ook iets vertellen over een product van de action, namelijk de ''so me BBcream.''



Deze getinte hydraterende crème egaliseert oneffenheden. Ook heeft deze crème beschermingsfactor 15. Ik heb deze BBcream in de kleur medium. Ook had je nog een lichtere en donkerdere kleur. Deze kleur BBcream is voor mijn de perfecte kleur! Ik heb ook (bijvoorbeeld) een essence BBcream maar die is te donker!





Zo ziet de tube eruit. Ik vind deze vrij saai, maar dat kan mijn persoonlijke mening zijn. Zo als je ziet zit er 50 ml in. Dit is wel gemiddeld. Laten we nu is kijken of de crème goed is.

 
 
 
 
 
De crème ziet er prima uit! De kleur kun je alleen nog niet echt zien.
 
 
 
Hier heb ik de crème uitgesmeerd. Je ziet dat het een goede kleur is voor mijn huidskleur. De dekking is niet zo heel erg goed, als je dus een onzuivere huid hebt zou ik je deze niet aanraden, anders wel!
 
 
De so me BBcream is te koop bij de action voor (maar) 2 euro. Voor die prijs vind ik hem goed! Als je (net zoals ik) niet zo'n onzuivere huid hebt, kan ik je de so me BBcream wel aanraden, heb je een beetje een onzuivere huid zou ik niet voor deze BBcream gaan! Verder is de BBcream erg goedkoop en makkelijk verkrijgbaar.
 
Liefs, Julia
 
Ps. De foto's zijn niet zo goed. Je ziet de schaduw en als ik ze vergroot worden ze wazig...
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten