woensdag 26 juni 2013

Mini shoplog kruidvat + reviews

Hey, vandaag een mini shoplog van kruidvat. Ik wist dat essence en catrice nieuwe Limited Editions hebben, dus daar wilde ik even gaan kijken. Bij de nieuwe Limited Editions vind ik het shimmering poeder van essence echt mooi! Verder zag ik niet echt iets bijzonders. Ik liep door naar de kortingsbakken en zag daar van de catrice CANDY SHOCK Limited Edition de multicolour blush en highlighter!!!! Deze kon ik natuurlijk niet laten liggen! Ook zag ik van een oudere essence the twilight breaking dawn part 2 lipstick! Deze drie producten heb ik meegenomen en wil ik vandaag kort gaan reviewen!




  • Catrice CANDY SHOCK multicolour highlighter C01 Vanilla Love
  • Catrice CANDY SHOCK multicolour blush C01 Sugar Shock
  • Essence THE TWILIGHT BREAKING DAWN PART 2 lippenstift  01 A Piece Of Forever




We beginnen met de catrice highlighter, (Catrice CANDY SHOCK multicolour highlighter C01 Vanilla Love). Wat ziet deze er onwijs mooi uit! Het heeft een vanille-achtige kleur, blauw en rood. Ook is deze hightlighter een klein beetje baked (bol). Deze vond ik in de kortingsbak voor 2,50. Ik kan je zeker aanraden om te kijken of deze nog bij jou in de kortingsbak ligt! (Ik doe alle swatches in een keer beneden).


 
 
Dan nu de catrice blush, (Catrice CANDY SHOCK multicolour blush C01 Sugar Shock). Deze vind ik misschien zelfs mooier dan de highlighter! Het heeft een roze-koraalachtig kleurtje, lichtbruinig en wit. Deze blush kocht ik ook in de sale voor 2,50. Als je deze blush swatched krijg je een hele mooie licht roze kleur. Dit is een hele rustige en subtiele kleur. Echt voor een everyday look.
 
 


Als laatste de essence lippenstift. (Essence THE TWILIGHT BREAKING DAWN PART 2 lippenstift 01 A Piece Of Forever) Het is niet echt een lippenstift naar mijn mening. Als je de swatch ziet zijn het meer gewoon glitters. Op de foto ziet het eruit als een goud-geelachtige lippenstift, maar het is op je lippen meer alleen gouden glitters. Meestal heb je zilveren glitters, daarom vind ik het leuk dat het dit keer goud is! Deze kocht ik in de sale voor 1 euro!


 
 
Hier zie je alle swatches.
(De highlighter is mooi, alleen moet je deze voorzichtig aanbrengen.
De blush is prachtig!
Bij de lippenstift zie je de mooie goude glitters.)
 
 

Ik zou je alle drie de producten aanraden! Ik vind ze erg mooi en ze zijn niet prijzig. Wel zou ik als je ze zou willen een beetje opschieten, want ze liggen alleen nog maar in de kortingsbakken (de essence lipenstift denk ik niet meer)!

Hopelijk vonden jullie het een leuk en nuttig review!
Liefs, Julia




 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten