maandag 21 oktober 2013

4 olivella producten.



He, eindelijk weer een artikel! Dat is echt een tijd geleden. Ik kreeg voor de 2e keer een pakketje binnen van Olivella. Unboxing pakketje Olivella , (< klik daar om het unboxing filmpje te bekijken!) Bij de eerste keer kreeg ik hele leuke producten lees dat artikel terug: Olivella producten .
Vandaag ga ik de nieuwe spulletjes behandelen die ik heb gekregen.

 
Shampoo & conditioner

 
Ik was zo enthousiast dat ik deze kreeg, ik vind namelijk heel erg leuk om verschillende producten voor m'n haar uit te testen.  In de shampoo en conditioner zitten natuurlijke ingrediĆ«nten en geen parabenen! Dat vind ik altijd een pluspunt! Ook zijn de producten niet getest op dieren, dat is niet altijd zo bij shampoo's en conditioners, maar deze dus wel!
Ik heb ze een aantal keer gebruikt en ik vind vooral de geur erg lekker. Het is een erg natuurlijke geur die een klein beetje ruikt naar olijven. Ik vind persoonlijk de shampoo lekkerder ruiken. Maar ik vind de conditioner fijner werken. De conditioner maakt je haar lekker zacht. De shampoo heeft naar mijn mening niet echt een werking, behalve schoonmaken.
Ik vind (dus) de shampoo lekkerder ruiken en de conditioner fijner werken.
 
 
Bath & showergel

 
Wat een heerlijke en natuurlijke lavender geur is dit! Voor zowel in bad als onder de douche vind ik hem geschikt. In bad gaat deze niet echt schuimen. Je huid voor er wel zacht van. Ook staat er bij dat het anti-verouderd is. Ik heb niet echt rimpels, dus daar heb ik niet zo veel van gemerkt ;). Wel werd m'n huid er zacht van.
 
Face & body soap.
 
 
Deze geur is nog lekkerder dan die lavendel geur. Het is een zoete geur, maar wel een hele lichte geur. Ik vind het super leuk dat het een pompflacon is. Wel is het in het begin een beetje ingewikkeld met dichtdoen, maar daar wen je wel aan. Ik gebruik hem voor m'n gezicht omdat ik genoeg douchegels heb en eigenlijk geen goede facewash.
 
Ga allemaal even kijken op olivella.nl!
Liefs, Julia
 
 
 


1 opmerking: