maandag 2 september 2013

Het nieuwe schooljaar

Hey, vandaag heb ik voor het eerst een post over lifestyle! Vandaag wil ik jullie wat gaan vertellen over het nieuwe schooljaar. Ik wil mijn schoolspullen laten zien en wat tips geven enzo. Hierbij een filmpje waarin ik ook bijna al mijn schoolspullen laat zien: Shoplog school spullen van de action .
Veel plezier met lezen!

Over mijn nieuwe schooljaar.

Ik zit in 2 havo. Ik deed een havo/vwo brugklas. Mijn drie vriendinnen waarmee ik in de brugklas zat, gaan alle drie naar vwo. Dit vond ik best wel jammer, maar ik zie ze denk ik nog genoeg!
Ik heb op dinsdag 27 augustus mijn nieuwe klas ontmoet. Ik vind dat ik leuke klas heb en een leuke mentor! Ik kende bijna iedereen al van gezicht. Ik krijg de vakken godsdienst en Duits erbij. Ik leerde dus op dinsdag mijn klas kennen. Op woensdag en donderdag had ik les, dat was echt erg zwaar! 8:30 op school zijn en les op woensdag tot 13:45 en op donderdag tot 14:30. Op vrijdag had ik een klassenstrijd, dat is een soort sportdag. Samen met mijn klas ben ik eerste geworden!

Ik zal misschien een update doen over een paar maanden.

Mijn school spullen.




Mijn agenda, deze is van Supertrash. Ik ben er echt heel erg blij mee! Het is een gouden agenda, op de voorkant allerlei Superstrash logo's. Op elke bladzijde staat een beautytip of stylenote en af en toe een of twee bladzijdes over een bepaald onderwerp, (bij de laatste foto is dat dus beauty).



Al mijn schriften, ik heb er weer veel te veel!


Etui+inhoud.


Drie rollen kaftpapier van de action.


Nog wat andere dingen, zoals pennen, liniaal, labels, mappen etc.


Mijn boeken en schriften.
 Van boven naar beneden: geschiedenis, Duits, biologie, Frans, Engels en wiskunde.


Van boven naar beneden, Nederlands (al gekaft), wiskunde, Frans, aardrijkskunde, geschiedenis, Engels, biologie, Duits, godsdienst en biologie.

Het kan dat je vakken meerdere keren voorbij hebt zien komen, maar dat komt omdat je soms twee boeken hebt en twee werkboeken.


Mijn tips.
  1. Zorg dat je op tijd alle spullen hebt en op tijd alles hebt gekaft. Anders ben je aan het stressen van te voren. (Ik had nog niks gekaft en heb dit pas op zondag (gisteren) gedaan, terwijl ik al twee dagen les heb gehad..)
  2. Zorg dat je altijd een schrift bij je hebt om aantekeningen te maken.
  3. Het is beter om wel je huiswerk te maken zo heb je alvast iets geleerd voor je S.O. of proefwerk.

    Verder heb ik niet echt tips, misschien dat ik ben een update, (als ik die doe), wel een paar extra tips heb!


    Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor lezen,
    Liefs, Julia











Geen opmerkingen:

Een reactie posten