dinsdag 9 juli 2013

Max French Manicure Kit.

Hey, vandaag ga ik jullie iets vertellen over de Max french manicure lakjes. Ik heb french manicure op mijn nagels gemaakt met de lakjes. Ben je benieuwd hoe de lakjes zijn of benieuwd naar tips voor een goede french manicure kijk dan mee!



 
 
 
In Mini shoplog action liet ik zien dat ik deze lakjes kocht. De nagellakjes zaten in een set (french manicure kit) en kosten bij elkaar maar 1 euro. Voor die prijs kon ik de nagellakjes niet laten liggen! Ik wilde het een keer uit gaan testen omdat ik het wel altijd mooi vind.
 


 
 
Het setje bestaat uit een peachkleurig lakje, een wit lakje en een topcoat.
 


 
 
Hier heb ik het peachkleurige nagellakje opgedaan. De dekking is niet perfect.. (Je zou ook van ''essence 08 peach & cream'' kunnen gebruiken. Ik heb deze en de lakjes lijken wel op elkaar. Deze is ook budget.)
 
 


 
 
 
Hier heb ik een wit randje gemaakt met het witte Max lakje, (Heb je deze niet dan zou van ''Mavala 49 WHITE'' kunnen gebruiken). Er zaten van die french manicure tips bij. Hierdoor kun je makkelijk(er) een lijntje maken. (Ander budget alternatief; ''essence french manicure tip guides.) Zelf vind ik het niet heel mooi gelukt.. 






Hier heb ik de topcoat aangebracht. De pink is een beetje mislukt, haha. (Je zou ook bijvoorbeeld ook een Miss Sporty topcoat kunnen gebruiken of een van essence.)
 
 
Dit was mijn french manicure. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hadden.
Liefs, Julia
 
Ps. ik vond het ook niet zo goed gelukt maar ik heb een een beetje bij gewerkt met een wattenstaafje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten